Dr. Zubek Krisztina

Dr. Zubek Krisztina

bőrgyógyász

  • ekcéma

  • urticaria

  • allergiás bőrbetegségek

Vélemények dr. Zubek Krisztináról>>>

Kedves, alapos

A doktornő nagyon kedvesen fogadott, alapos volt, mindenre figyelt.

További vélemények

Téma szakértője


Kapcsolódó cikkeink


Orvos válaszol

Csalánkiütés

Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr!
44 éves vagyok és 4 hónapja csalánkíütések jelentkeztek jelentkeztek a testemen, valamint gyógyszerallergia (angio ödéma) alakult ki különböző hatóanyagú fájdalomcsillapítókra. Vidéki vagyok (soproni), és egy hónappal ezelőtt voltam a hozzánk legközelebb lévő privát allergiarendelésen, ahol megállapították, hogy tejfehérje érzékeny vagyok. Antihisztamin tabletta szedését és tejmentes étrendet javasoltak, viszont a gyógyszer allergiával itt nem foglalkoznak. Azóta volt egy nagyon erős allergiás reakcióm, még erősebb az eddigieknél, és úgy döntöttem, egy olyan helyre megyek, ahol ezt is vizsgálják.
Május 17.-re kaptam Dr. Garaczi Edinánál időpontot vizsgálatra.
Kérdésem a következő: Folytassam-e a tejmentes diétát május 17.-ig, illetve szedjem-e az antihisztamin tablettát? Ez befolyásolhatja az Önök intézetében végzett vizsgálatokat? Én ugyanis szeretném "tiszta lappal" kezdeni az egész kivizsgálást. A csallánkiütést a pirosbogyós gyümölcsök okozták, tehát ezeket kerülöm, és lehetőleg nem veszek be semmilyen fájdalomcsillapítót, hogy elkerüljem az allergiás reakciót.
Válaszát előre is köszönöm: Sebestyén Mónika
Tisztelt Sebestyén Mónika,

Krónikus csalánkiütés esetén szedje tovább a Lendin tablettát előírás szerint, ez nem befolyásolja a vérvétel eredményét.
Tejfehérje érzékenység esetén tejtermék-mentes diétát tartson. Az eddig elkészült vizsgálatok eredményét kérem, hogy hozza magával.
A láz-és fájdalomcsillapító gyógyszerek (nem-szteroid gyulladáscsökkentők) fokozzák a csalánkiütést, ezért ezeket lehetőség szerint kerülje.

Üdvözlettel:
Dr. Garaczi Edina
bőrgyógyász, allergológus


Visszalépés az előző oldalra...