Tüdőgyógyászat

Tüdőgyógyászat

Létrehozva: 2017.11.17 21:44 | Módosítva: 2018.03.29 14:00

Asztma

Az asztma a légútak betegsége, azonban a pontos oka nem ismert. Az asztmás beteg légútjai nagyon érzékenyek, fokozottan reagálnak számos provokáló tényezőre, úgynevezett triggerekre. Ezen triggerek aztán asztmás rohamot eredményezhetnek. Tovább>>

COPD

A krónikus obstruktív légúti betegség (COPD) egy olyan megelőzhető és kezelhető betegség, melyet túlnyomóan visszafordíthatatlan (irreverzibilis) hörgőszűkület jellemez. A COPD népbetegség, hazánkban kb. 500.000 embert, elsősorban dohányost érint. A betegség a dohányzás abbahagyása és a megfelelő kezelés nélkül feltartóztathatatlanul súlyosbodik. Tovább>>

Tüdőgyulladás

A tüdőgyulladás gyakori, potenciálisan az életet veszélyeztető, jelentős halálozással járó kórkép. Elsősorban a legyengült védekezőképességű személyeket, az időseket és a krónikus betegeket veszélyezteti.  Tovább>>Budai AllergiaKözpont

Online bejelentkezés az Allergiaközpont rendeléseire

Téma szakértői

Dr. Tárnok Ildikó

allergológus és klinikai immunológus, tüdőgyógyász

Dr. Hidvégi Edit PhD

gyermekgyógyász, gyermek- és felnőtt tüdőgyógyász, gasztroenterológus, pulmonológus

Dr. Potecz Györgyi

tüdőgyógyász, allergológus és klinikai immunológus

Hírek

Babavárás allergiával – mit használhatok szénanátha ellen?

Babavárás allergiával – mit használhatok szénanátha ellen?

Terhesség alatt csak a legszükségesebb esetben szedünk gyógyszereket, de mit kezdjen a pollenallergiás kismama az allergiás tünetekkel? Dr. Moric Krisztina fül-orr-gégész, allergológus, a Budai Allergiaközpont főorvosa elmondta, hogy milyen kezeléseket ajánl a babavárás időszakában, szénanátha ellen.

További részletek
Ezekkel a gyógyszerekkel kerülje a napot!

Ezekkel a gyógyszerekkel kerülje a napot!

Ha napos időben hosszabb időt tölt a szabadban és kiütések, csalánkiütés vagy ekcémás tünetek jelentkeznek a bőrén, akkor érdemes a szedett gyógyszerek, használt krémek betegtájékoztatóit is elolvasni. Bizonyos fényérzékenységet okozó készítmények miatt is jelentkezhetnek panaszok. Dr. Brezán Edina, a Budai Allergiaközpont bőrgyógyász, kozmetológus orvosa elmondta, hogy mit tegyünk ilyen esetben.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Prima Medica Egészséghálózat