Dr. Moric Krisztina

Dr. Moric Krisztina

allergológus és klinikai immunológus, fül-orr-gégész

Specialitások

  • HANO kivizsgálása
  • felső légúti allergiák
  • fül-orr-gégeszeti tünetekkel járó anafilaxia utáni kivizsgálás
  • gégeödéma
  • immunterápiás kezelés

Online bejelentkezés az OrvostKeresek rendszerével történik, ami regisztrációhoz kötött!

Dr. Moric Krisztina szakmai önéletrajza

A Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Karán szerzett orvosi diploma után dr Moric Krisztina fül-orr-gégészet, majd klinikai immunológia és allergológia szakvizsgát tett. Pécsi Tudományegyetem Fül Orr Gégészeti és Fej –Nyaksebészeti Klinikán, majd a Bajcsy Zsilinszky Kórház és Rendelőintézetei - Fül-orr-gégészeti Osztályán dolgozott. Magas szintű szakmaiságának feltételeként, elengedhetetlennek tartja a folyamatos továbbképzést, melyen rendszeresen részt vesz.

Szakvizsgák

  • Fül orr gégészet szakvizsga
  • Allergológia és Klinikai Immunológia szakvizsga

Társasági tagságok

  • Magyar Allergológiai és Klinikai Immunológiai Társasága
  • European Academy of Allergy and Clinical Immunology
  • World Allergy Organization
  • Magyar Fül-,Orr-,Gége és Fej-, Nyaksebész Orvosok Egyesülete
  • Magyar Orvosi Kamara

Kapcsolódó cikkeink

Ételallergia is okozhat angioödémát!

Ételallergia is okozhat angioödémát!

Vegyük komolyan, ha hirtelen berekedünk, különösen ha légszomj és a test egyes részein ödéma – duzzanat – is jelentkezik. Ezek az angioödéma tünetei is lehetnek, a kezelésük orvosi segítséget igényel. Dr. Moric Krisztina allergológus, fül-orr-gégészt, a Budai Allergiaközpont orvosát arról kérdeztük, hogy miért jelentkezhetnek az ijesztő tünetek és hogyan zajlik a kivizsgálás - amire mindenképp szükség van, hogy a következőt megelőzhessük.


Orvos válaszol

Csalánkiütés

Tisztelt DRNŐ!
pár napja jelentkezett nálam az egésztestre kiható viszketés, olyan furcsa égő viszketés ez, úgy érzem mintha mászna valami rajtam, vagyy csípne. nem lehet látni semmit a bőrömön, nincsennek kiütések,sebek, foltok sem. nem jellemző az esti, éjszakai viszketés sem. 50 éves cukorbetegséggel élő nő vagyok. Ön mit gondol így látatlanből mi okozhatja, vagy mire jellemzőek ezekk a tünetek? milyen krémet,vagy gyógyszert használhatnék a viszketés csillapitására?
isztelt Bajnok Józsefné,

A testszerte jelentkező viszketésnek számos oka lehet, például: új gyógyszer, étrend változás stb. A kiváltó okok ugyanazok lehetnek, mint csalánkiütés esetén, erről bővebben weboldalunkon olvashat:
http://www.allergiakozpont.hu/csalankiutes

A viszketés csökkentésére antihisztamin tabletta szedése javasolt, ezek recept nélkül elérhetők gyógyszertárakban.
Üdvözlettel:

Dr. Garaczi Edina
bőrgyógyász, allergológus