Aranyos

A Doktornő nagyon aranyos volt, mindenben próbált segíteni, minden lehetőséget felvázolt a betegséget és a megoldást illetően is! A recepciós hölgyek segítőkészsége és felkészültsége is tetszett.

Bizalommal fordulok hozzá

Nagyon meg vagyok elégedve Garaczi Doktornővel, aki érthetően felvilágosított a bőrproblémámmal kapcsolatban. Bármikor bizalommal fordulok hozzá. Köszönöm neki a segítséget.

Alaposan kikérdezett

Garaczi doktornő alapos kikérdezése, vizsgálata és hasznos tanácsai sokat segítettek ételallergiám kezelésében. Köszönöm!

Ritka az ilyen orvos!

Teljes mértékben elégedett voltam. A doktornő maximálisan figyelt rám, minden megtett, hogy segítsen. Teljeskörű tájékoztatást kaptam, mind az állapotomról, mind a gyógyulás felé vezető útról. Nagyon ritka az ilyen orvos. Örömmel fogok vissza térni a kontrollra.

Odafigyeléssel, segítőkészséggel fordult hozzám

Emberséges hangnemmel, szakmai tudással, odafigyeléssel, segítőkészséggel. Az időpontcsúszás ellenére a Doktornő türelmesen végighallgatott, feltett kérdéseimre érthető módon, segítőkészen válaszolt. A recepción az új időpont kérésénél tekintettel voltak, hogy számomra mikor a legalkalmasabb a kontrollvizit.

Türelme példaértékű

A Doktornő pácienshez való hozzáàllása, a teljeskörű tájékoztatása és a türelme példaértékű ! 

Téma szakértője

Kapcsolódó cikkeink

5 érdekesség az ekcémáról

Téli időszakban különösen gyakori, hogy a bőr vörös, száraz, helyenként fájdalmasan kirepedezik. Ha a tünetek viszketéssel, esetleg tartósan fennálló kiütésekkel párosulnak, érdemes orvoshoz fordulni, ugyanis a panaszok mögött különböző kiváltó okok állhatnak. A pontos diagnózis megállapítása azért is fontos, mert a különböző elváltozások eltérő terápiákat igényelnek.

Orvos válaszol

Jó napot!

2017.október 6-án, vagyis már picivel több, mint 1 hete csináltattam az alkaromra egy kisebb fekete tetoválást, nem volt vele semmi gond, de sajnos túlhordtam a folpackot, és előjöttek az ekcémás tüneteim, csalán szerű kis hólyagocskák, égető és viszkető kipirosodott bőr a tetováláskörül. Eddig, vagyis a mai napig Bepanthent használtam, a a simát, az szépen hámlasztja is a tetoválást ahogy kell, de ma észre vettem, hogy ahol kicsit többször satíroztak a tetováláson, ott is van 1-2 aprócska hólyag. Az a baj, hogy állítólag még nem kenhetek rá Elocom krémet, meg azt sem amit az arcomra szoktak kikeverni ebből a krémből. Szeretnék segítséget kérni, hogy mit tudok tenni ebben az ügyben?
Köszönöm

Dr. Garaczi Edina PhD
Dr. Garaczi Edina PhD allergológus-bőrgyógyász
Tisztelt Kurucz Diána,

A leírás alapján felmerül, hogy érzékeny a tetováló festék valamelyik alkotójára. Amennyiben a tünetek nem javulnak kérem jelentkezzen be szakorvosi vizsgálatra.

Üdvözlettel:
Dr. Garaczi Edina
bőrgyógyász, allergológus

Kapcsolódó oldalak

Hírek

Antihisztamin tabletta: gyakori kérdések

Antihisztamin tabletta: gyakori kérdések

Antihisztamin tabletta szedésével az allergia, szénanátha, csalánkiütés és allergiás eredetű kötőhártya-gyulladás tüneteit lehet enyhíteni. Dr. Moric Krisztina fül-orr-gégész, allergológus válaszolt a készítmények szedésével kapcsolatban felmerülő leggyakoribb kérdésekre.

További részletek
Mikrobiom jelentése – a diéta és a betegségek kapcsolata

Mikrobiom jelentése – a diéta és a betegségek kapcsolata

A mikrobiom kifejezéssel egyre gyakrabban találkozhatunk az egészséggel, életmóddal, diétával foglalkozó cikkekben. Jelentőségére az elmúlt években megjelent, és napjainkban is zajló kutatási eredmények hívják fel a figyelmet. A mikrobiom jelentéséről és az egészségünk megőrzésében betöltött szerepéről dr. Tamássy Klára belgyógyász, gasztroenterológus, a Budai Allergiaközpont orvosa nyilatkozott.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA