Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Kedves Dr.Garaczi Edina!
Szeretnék érdeklődni, hogy hol és hogyan lenne lehetőségem gyógyszerallergia, tartósítószer-és adalékanyag tesztet végeztetni .Február óta küszködök elég durva tünetekkel.8 éve szedek pajzsmirigy alul működésre gyógyszert.Jelenleg Syntroxint szedek 200-at,ami most csökkentettek 300-ról.A tüneteim enyhültek, de még így is kicsit több az adag,mint amire szükségem van,de januárig nem veszik kisebbre az adagom.A gyanúm az, hogy miután már több allergia,kardiológiai,belgyógyászati stb vizsgálaton túl vagyok és eredményre nem jutottam, szükségesek lennének a fent említett vizsgálatok.Magas vérnyomásra is szedek gyógyszert, ami eddig Tolura 40 volt,jelenleg Lercaton a tünetek miatt.Orvosi irataimat visszanézve gyakorlatilag, amióta a hormon tablettákat szedem(Letrox,L.Tyroxin-most már a Sytroxin), azóta vannak kardiológiai problémáim, bőrkiütések stb.Tartósítószeres dolgokat nem fogyasztok, mert nyelvzsibbadás és egyéb tüneteke jelentkeztek evés után(Ez elmúlt, mióta a Sytroxint csökkentették).Jelenleg, ami nagyon nyugtalanít, hogy van amikor evés után vesefájdalmat érzek, a pulzusom 110 körül,a vérnyomásom magasabb lesz.Egyik este bolti tartósítószeres felvágottat ettem, nem sokkal utána felment a pulzusom, a vérnyomásom, negyed óránként pisilni futkoztam és nagyon fájt a vesém.Pulzuscsökkentő hatása után (Nebivelol) már jobban voltam.Szeretnék érdeklődni, hogy Ön mit javasolna, milyen vizsgálatok lennének szükségesek, mert enni sem merek, a gyógyszerem is félve veszem be, amíg nem tudom mi a probléma oka.Total IGE 132 lett,a Nutritív 20-as és az Inhalatív 20-as panel negatív lett.Inzulinos is jó és a többi labor értékem is.Vérszegény vagyok,erre kaptam Maltofert.C reaktív protein magas(6.86) Szívesen elmennék Önhöz vizsgálatra is, ha Ön úgy látja, hogy szükséges.Köszönettel: H.V.
Tisztelt H. Viki,

Az Allergiaközpontban van lehetőség gyógyszerallergia vizsgálatra (LTT: limfocita transzformációs teszt), de külön a gyógyszerekben lévő adalékanyagokat és tartósítószereket nem tudjuk vizsgálni. Jelenleg az LTT vizsgálatban a tabletta egészét (hatóanyag+ vivőanyag+ adalékanyag) tudjuk tesztelni.

Üdvözlettel:
Dr. Garaczi Edina
bőrgyógyász, allergológus
Dr. Garaczi Edina PhD
Dr. Garaczi Edina PhD allergológus-bőrgyógyász

Hírek

Születésünk módja is befolyásolja, hogy allergiások leszünk-e életünk során

Születésünk módja is befolyásolja, hogy allergiások leszünk-e életünk során

Az elmúlt húsz évben nagyjából 15 százalékkal emelkedett az allergiás megbetegedések száma, és 2050-re a lakosság fele érintett lehet valamilyen allergiás reakcióval vagy megbetegedéssel. Dr. Balogh Ádám, az Allergiaközpont csecsemő- és gyermekgyógyász, allergológus és klinikai immunológus szakembere arra hívja fel a figyelmet, hogy az anyatejes táplálás kiemelt jelentőségű az allergiás megbetegedések kialakulásának megelőzésében.  

További részletek
Egyre nagyobb az érdeklődés az ételallergiák iránt az online térben is

Egyre nagyobb az érdeklődés az ételallergiák iránt az online térben is

Az utóbbi években jelentősen megnőtt azok száma, akiknél valamilyen panaszt okoz bizonyos ételek fogyasztása. Dr. Sárdi Krisztina, az Allergiaközpont belgyógyász, gasztroenterológus orvosa szerint a betegek szívesen támaszkodnak az interneten elérhető információkra, de a diagnózis megállapításához elengedhetetlen az orvossal történő konzultáció.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Prima Medica Egészségközpontok